miércoles, 9 de mayo de 2012

No us el perdeu!

Benvinguts! Heu sentit a parlar del programa de música d'ANTENA3? Jo us ho esplico.

     Resulta que és molt similar a Operación Triunfo i s'anomena EL NÚMERO UNO
El jurat està format per la Natalia Jimenez, l'Ana Torroja, el Miguel Bosé, el Sergio Dalma i el David Bustamante. Ah! La presentadora és la Paula Vázquez. Després hi ha un conjunt de concursants que intenten ser blindats i, cada dia, un n'és expulsat. Divertit, no?


 







     Fa pocs dies hi havia concursants de totes les edats i també de molts estils diferents. Fins i tot una lírica!

Aquí us poso una actuació que particularment m'agrada molt. En podeu trobar més a la web d'antena3. Espero que us agradi.

  

2 comentarios:

  1. oh si, aquest programa m'agrada molt i el Edu cayuela la va clavar en aquesta cançó. Però el meu favorit es el Jadel m'encanta! :$

    ResponderEliminar